Addition Flash Cards Math Help Learning Games Free

Eggroll Games

Educational

com.eggrollgames.matchmathadditionfree

Sčítání hry Flash Card zahrnuje praxi flash karet a různé hry, rychlost výzvy a kvízy povzbudit matematické praxe s možností pro školky, školky, 1 a 2. třídy lekce. Tato aplikace dodržuje společné základní normy pro matematiku a navrhl rodičům a učitelům. Jeho zábavné použití nástroje vhodné pro děti v předškolním věku, první grejdry, druhé grejdry a dospělé učení zdokonalit své dovednosti sčítání. NAUČIT SE PŘIDAT: • Shoda rovnice do své odpovědi • Zvolte nejlepší rozsah čísel pro nastavení obtížnosti • Ukažte mi možnost udržuje tvář karty pro snadnější hraní BUDOVÁNÍ MATEMATICKÉ SCHOPNOSTI: • Zápas dvou sčítání rovnic stejnou odpověď • Slyšet čísla a rovnice, jak se jich dotknout • Pozitivní zpětnou vazbu a balón šupinatění odměny DALŠÍ VLASTNOSTI: • Položky, čísla a instrukce jsou profesionálně vyprávěl • Doporučení a možnosti umožňují přizpůsobit obtížnost • Objevte nové návrhy karet a rozložení, jak si hrát • Rodičovská kontrola pro zvuk, hudbu a odkazy • Neshromažďujeme osobní informace od našich uživatelů. SPOLEČNÉ ZÁKLADNÍ NORMY: Mateřská škola» operace a algebraické myšlení Porozumět sčítání jako dávat dohromady a přidání a pochopit odčítání jako rozebírání a od. • CCSS. Math.Content.K.OA.A.4 pro libovolné číslo od 1 do 9, vyhledejte číslo, které činí 10 při přidání zadané číslo, například pomocí objektů nebo kresby, a zaznamená odpověď s výkresu nebo rovnice. • CCSS. Math.Content.K.OA.A.5 plynule sečíst a odečíst v rámci 5. Stupeň 1» operace a algebraické myšlení Pochopit a aplikovat vlastnosti operací a vztah mezi sčítání a odčítání. • CCSS. Math.Content.1.OA.B.3 použít vlastnosti operací jako strategie jak přidávat a odebírat. Příklady: Pokud je známo, 8 + 3 = 11, pak 3 + 8 = 11 je také známo. (Sčítání komutativní vlastnost.) Chcete-li přidat 2 + 6 + 4, druhé dvě čísla lze přidat k deseti, tedy 2 + 6 + 4 = 2 + 10 = 12. (Asociativní vlastnosti sčítání). • CCSS. Math.Content.1.OA.C.6 přidat a odečíst v rámci 20, které prokazují plynulost pro sčítání a odčítání do 10. Použití strategie jako počítání na; Takže deset (např, 8 + 6 = 8 + 2 + 4 = 10 + 4 = 14); rozkládajících se číslo vedoucí k deseti (např, 13-4 = 13-3 - 1 = 10 - 1 = 9); vztah mezi sčítání a odčítání (např, s vědomím, že 8 + 4 = 12, jeden neví, 12-8 = 4); a vytváření ekvivalentní, ale jednodušší nebo známé částky (například přidáním 6 + 7 vytvořením známé ekvivalentní 6 + 6 + 1 = 12 + 1 = 13). Práce s sčítání a odčítání rovnice. • CCSS. Math.Content.1.OA.D.7 pochopit význam rovnítko a určit, zda rovnice týkající se sčítání a odčítání pravda nebo NEPRAVDA. Například, které z následujících rovnic jsou pravda a které ne? 6 = 6, 7 = 8 - 1, 5 + 2 = 2 + 5, 4 + 1 = 5 + 2. Použijte místo hodnoty porozumění a vlastnosti operací přidávat a odebírat. • CCSS. Math.Content.1.NBT.C.4 přidat do 100, včetně přidání dvou místné číslo a číslo jedna číslice a přidání dvou místné číslo a násobek 10, pomocí konkrétní modely nebo nákresy a strategie založené na místo hodnoty, vlastnosti operací, nebo vztah mezi sčítání a odčítání; týkají strategie písemnou metodu a vysvětlit vodnění použitém. Pochopit, že při přidávání dvouciferných čísel, přidá desítky a desítky, ty a ty; a někdy je nutné napsat deset. Stupeň 2» operace a algebraické myšlení Sečíst a odečíst v rámci 20. • CCSS. Math.Content.2.OA.B.2 plynule přidávat a odebírat do 20 ° c pomocí duševní strategie. Konce Grade 2 znáte z paměti všechny částky dvou čísel jedna číslice. Použijte místo hodnoty porozumění a vlastnosti operací přidávat a odebírat. • CCSS. Math.Content.2.NBT.B.5 plynule sečíst a odečíst v rámci 100 pomocí strategie založené na hodnotu místo, vlastnosti operací, nebo vztah mezi sčítání a odčítání.



a girl adrift
adventure capitalist
altos adventure
angry bird
angry birds
angry birds
angry birds pc
angry birds rio
angry birds rio
angry birds star wars
angry birds star wars
archery king
archery master 3d
army men strike
avakin life 3d virtual world

Alphabetical

Genres