Energy Wars : Green Revolution

GZ

Simulation

com.gz.EnergyWars

Simulovat 2 století dejin, od prumyslové revoluce do zelené revoluce, v této hre strategie nárocná, originální a nezávislý! -Rídit doly na svete vekove omezeny energetickým zdroju (uhlí, ropa, plyn, uran) -Naucte zeme prehrad, vetrné elektrárny a další obnovitelné zdroje energie zarízení. -Rešit krize a války generované klesající zásoby zdroju. -Prepnete do zelené energie než zeme je znicena znecištení a hurikány. -Vyhnete se hurikány aby rampage amongt vaše krehké zelená mesta -Zasadit stromy, abychom uklidni se znecištení na okamžik -Chránit klícové zeme a snaží se využívat svých zdroju moudre -Rešit šedý ríší, které se šírí jako mor ve 165 zemích! ZREKNUTÍ SE ODPOVEDNOSTI: Nekteré predmety této hry se zdají být docela polemiku v nekterých zemích. Zde jsou nekteré zreknutí se o nich 1. Tento indie hra hlavní úcel je práve hra a cas odpadních. 2. je-li neverím v globální oteplování a nelíbí se mi jednání trochu o tom, pak tuto hru a jít pro Wikipedii "Globální oteplování kontroverze" místo. 3. vedci (zatím?) neukázaly, že vzestup teploty má neco spolecného s vzestup moci hurikány. Já to vím, ale presto, já jen domnívat, že je to dobrý nápad hraní a dobrá metafora nebezpecí vzestupu teploty. Tato videohra staré školy, nikoli esej :-) 4. postavení doly, klimatické podmínky, proporce rek, ekonomický žebrícek atd mají tendenci odrážet realitu, ale nejsou "skutecnou realitu" urcite!! Pokud se domníváte, že problém se zemí, prosím reknete mi to! Budete prejít zkontrolovat vaše fakta a vymením své statistiky ve hre, pokud je to možné. 5. o hranicích & hranice nyní... Mapa se v roce 2014 z milénia zdroje. Možná zjistíte, že hranice nejsou presné z politického hlediska vaší zeme. Je mi líto, pokud to bolí, ale tato hra není o hranice vubec, ale o ekologii a nemuže vyrešit všechny konflikty, které tam bylo asi hranice v minulém století v jednom zápase. 6. hranice nejsou cinný, co ty a to možná vypadá trochu divne, protože se ríká, že to je od roku 1850. Je to takhle, protože svet byl v dobe, velmi odlišné od této chvíle se spoustou odlišná jména, malé království, ríše a kolonie a mnohem vetší problém s ohranicením, než ted... To by bylo obtížné pridat zpusob, jak se vyporádat s tím v case ve hre, která se snaží soustredit na príbeh transformace energetiky. To by byl prušvih. Také hra potrebuje rychle rozpoznat jména zemí sveta, tak Toto jsou nekteré duvody, proc to byl vybrán, aby zacátek XXI století sveta (midly presné) hranic. 7. jaderná energie. Hra muže potešit a nelíbí anti-s a pro-s jaderným: když je rust, jaderné je naprosto bezpecný (s žádná slova o jaderná a prežijou hurikán, který je opravdu dar!), ale když je krize, když zeme nemají žádné další peníze, pak jaderných elektráren muže explodovat, stejne jako Cernobyl, což znamená s hospodárským úcinkem. Opet to je sci-fi hra a vývojár není lobbistou. *** Doufám, že budete mít príjemný cas hrát tu ne tak vážnou hru a ukládání planety zeme z autodestrukce, mnohokrát! Hudby záverecné titulky: JAN125 / http://opengameart.org/content/sage-of-corinth-music a Nosoapradio_us / https://www.facebook.com/freegamemusic/



Alphabetical

Genres